توقف عجیب برنامه تلویزیونی "جام و مردم" به تهیه کنندگی پیمان یوسفی

توقف عجیب برنامه تلویزیونی "جام و مردم" به تهیه کنندگی پیمان یوسفی

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا برنامه "جام و مردم" به تهیه کنندگی پیمان یوسفی که هر شب پس از پایان بازیهای جام جهانی از شبکه یک سیما پخش می شد، متوقف شده است.

به گزارش فوتبالی، این برنامه که به صورت مجله خبری جام جهانی 2022 قطر و توسط تیم برنامه ساز برنامه هفتگی ورزش و مردم، هر شب روی آنتن شبکه یک سیما می رفت، یک شب پس از برنامه ای که پیمان یوسفی، جواد خیابانی و محمدرضا احمدی در آن شرکت داشتند و صحبتهای جالب و جذابی هم در آن ازسوی میهمانان مطرح شد، روی آنتن رفت و دو شب بعد از آن، دیگر روی آنتن نرفت.

این روی آنتن نرفتن، باعث شد تا برخی شایعات و حرف و حدیثها مطرح شود که این مجله خبری و تحلیلی جام جهانی 2022 قطر، دیگر از شبکه یک سیما، پخش نخواهد شد و پس از دو بازی نیمه نهایی، رده بندی و فینال، هم خبری از برنامه "جام و مردم" نخواهد بود. پیگیری های فوتبالی برای تماس با پیمان یوسفی تهیه کننده برنامه درباره پخش نشدن برنامه به جایی نرسید. 

البته توقف این برنامه کمی تا حدودی عجیب به نظر می رسد چرا که تقریبا بینندگان خودش را پیدا کرده بود و گفت و گوهای این برنامه با مردم ایران در شهرهای مختلف درباره جام جهانی از نقاط مثبت برنامه بود. برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که ممکن است به دلیل عدم برگزاری بازیهای جام جهانی، پخش این برنامه متوقف شده باشد و ممکن است از فرداشب و پس از بازی آرژانتین – کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی، دوباره روی آنتن شبکه یک سیما برود.

 در حال حاضر هیچ خبر رسمی درباره توقف برنامه جام و مردم منتشر نشده است و باید تا فرداشب صبر کرد و دید برنامه پخش می شود یا نه.

1234