ستاره لیورپول بازی مقابل رئال مادرید را از دست می‌دهد

ستاره لیورپول بازی مقابل رئال مادرید را از دست می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز دیاز مهاجم کلمبیایی لیورپول دچار مصدومیت شده است و احتمالا سه ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دیاز به علت مصدومیت اردوی لیورپول در شهر ابوظبی را ترک کرده است و برای آزمایش های پزشکی به انگلیس برگشته است. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول گفته است که مصدومیت دیاز خبر ناگواری برای آنهاست.

در فاصله دو هفته تا بازی لیورپول و رئال مادرید در دور رفت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ قطعا مصدومیت لوئیز دیاز خبر ناگواری برای تیم انگلیسی به شمار می رود چرا که یکی از بازیکنان کلیدی خود را در بازی حساس یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دست خواهند داد.

سرمربی آلمانی لیورپول در مورد مصدومیت دیاز گفته است:" لوئیز از نظر ذهنی در شرایط خوبی نیست و از این بابت مطلع هستیم. می خواهیم بسیار محتاط باشیم و نمی خواهیم ریسک کنیم. باید مورد معاینه پزشکان قرار بگیرد. مصدومیتش خبر ناراحت کننده ایست اما چاره ای جز پذیرش آن نداریم."

دیاز به علت مصدومیت از ناحیه زانو از ماه اکتبر از میادین دور بوده است و حالا دوباره با تشدید مصدومیتش مواجه شده است که این خبر ناگواری برای لیورپول است چرا که آنها عملکرد ضعیفی در این فصل ارائه داده اند. دیگو ژوتا دیگر مصدوم لیورپول است که احتمالا تا بهمن ماه به میادین باز خواهد گشت.

4125