ستاره تیم ملی هلند: دیگر برایم مهم نیست چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود

ستاره تیم ملی هلند: دیگر برایم مهم نیست چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک ستاره تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول ادعا کرد که دیگر ادامه جام جهانی 2022 برایش اهمیتی ندارد و مهم نیست که چه تیمی قهرمان این تورنمنت می شود. 

به گزارش فوتبالی، یکی از بازی های جذاب و پرحاشیه جام، بازی هلند با آرژانتین بود. در ابتدا آلبی سلسته با دو گل پیش افتاد، اما وگهورست ستاره تعویضی لاله های نارنجی، حساب کار را در دقیقه 90+9 2-2 برابر کردند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت آرژانتین موفق به کسب پیروزی شد و هلند با این نتیجه دستش از جام کوتاه ماند. 

به نقل از سایت گل، ویرجیل فن دایک یکی از پنالتی‌ زن‌های هلند بود که ضربه‌اش توسط امیلیانو مارتینز دفع شد. وقتی از ستاره لیورپول درباره مدعی بودن آرژانتین در جام جهانی پرسیده شد، او در جواب گفت: "اهمیتی نمی‌دهم و نمی‌خواهم دیگر جام جهانی را ببینم."

این اولین تورنمنت معتبر ملی ویرجیل فن دایک با لاله‌های نارنجی بود، چون او یورو 2020 را به خاطر مصدومیت از دست داد. او تلاش زیادی کرد تا برای جام جهانی 2022 کاملاً آماده باشد و در این تورنمنت نیز عملکرد قابل قبولی ارائه داد، اما در نهایت نتوانستند حریف کرواسی در مرحله نیمه نهایی شوند.

4416