ستاره گلزن پرتغالی‌ها در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشت

ستاره گلزن پرتغالی‌ها در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشت

پایگاه خبری فوتبالی - گونسالو راموس که ستاره تیم ملی پرتغال در بازی مقابل تیم ملی سوئیس بود و موفق شد سه گل به ثمر برساند و اولین هت تریک جام جهانی 2022 قطر را انجام دهد، در تابستان گذشته در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشته است.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته بارسلونا اقدام به خرید رابرت لواندوفسکی کرد و این مهاجم را از بایرن مونیخ به خدمت گرفت. خورخه مندس که وکالت گونسالو راموس را بر عهده دارد، پس از این که در تابستان گذشته دید که بارسا لواندوفسکی را خرید، گونسالو راموس را به لاپورتا پیشنهاد داد تا او را به عنوان ذخیره لواندوفسکی به خدمت بگیرد.

به گفته روزنامه اسپورت، بارسلونا هم مایل به جذب این ستاره پرتغالی بوده است اما شرایط مالی و بحرانی که بارسا داشته است، مانع از آن شده که لاپورتا پیشنهاد مندس را بپذیرد و بدین ترتیب گونسالو راموس را جذب نکرده است.

این بازیکن 21 ساله در این فصل 21 بازی برای بنفیکا انجام داده است و 14 گل و 6 پاس گل در تمامی رقابت ها ثبت کرده است. شاید اگر اوبامیانگ زود تر از بارسلونا جدا می شد و ممفیس دیپای هم اقدام به ترک بارسا می کرد، آبی و اناری ها می توانستند به سراغ خرید این استعداد بروند.

1471