جدیدترین صید چلسی: پدیده 18 ساله بنفیکا

جدیدترین صید چلسی: پدیده 18 ساله بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات حاکی از آن است که دیگو موریرا ستاره بنفیکا برای انتقال دائمی با چلسی به توافق رسیده است هر چند که پیش از این شایعاتی در مورد پیوستن این بازیکن به پی اس جی مطرح شده بود.

به گزارش فوتبالی، موریرا 18 ساله یکی از استعدادهای آینده فوتبال اروپا به شمار می رود که در بنفیکا نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. این بازیکن در سال 2020 از آکادمی استاندارد لیژ راهی بنفیکا شد که مراحل ترقی را به سرعت طی کرده است.

موریرا مهاجمی چپ پا است که سرعت و انرژی بالایی دارد و در تیم زیر 19 سال پرتغال نیز درخشش فوق العاده ای داشته است. در حقیقت او در بنفیکای بی در 1044 دقیقه حضورش سه گل و چهار پاس گل داشته و مجموعا در 24 بازی حضور داشته است.

نشریه پرتغالی رکورد گزارش داده است که موریرا در پایان فصل با اتمام قراردادش به صورت رایگان از بنفیکا جدا می شود و به چلسی ملحق می شود. این بازیکن پیشنهاد تیم هایی نظیر پی اس جی و میلان را رد کرده و آبی پوشان لندنی را به عنوان مقصد خود برگزیده است.

موریرا پسر آلمامی موریرا هافبک سابق استاندارد لی یژ است که در رده های پایه در ابتدا در بلژیک بازی می کرد اما بعد از آن به تیم جوانان پرتغال ملحق شد. برخی سرعت و حرکاتش را با نانی وینگر سابق منچستریونایتد مقایسه می کنند.

موریرا در رده های پایه تا کنون سه جام برده است و با بنفیکا در فصل 22-2021 فاتح چمپیونزلیگ جوانان شد که در ان مسابقات در ده بازی خود چهار گل و پنج پاس گل داشت.

4125