اینفانتینو: شاهد بهترین مرحله گروهی در تاریخ جام جهانی بودم

اینفانتینو: شاهد بهترین مرحله گروهی در تاریخ جام جهانی بودم

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فیفا مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به عنوان بهترین مرحله تاریخ ادوار این رقابت‌ها معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی شگفتی‌های بزرگی مانند شکست آرژانتین مقابل عربستان، پیروزی‌های ژاپن مقابل آلمان و اسپانیا، حذف بلژیک از مرحله گروهی و ... در خود داشت.

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا نیز از مرحله گروهی جام جهانی قطر به عنوان بهترین دور در تاریخ جام جهانی یاد کرد. اینفانتینو یادآور شد: من تمامی مسابقات را دیده‌ام و به زبان خیلی ساده و روشن، این بهترین مرحله گروهی جام جهانی فوتبال بوده است. بازی‌ها در استادیوم‌های زیبا با کیفیت عالی برگزار شده‌اند.

وی گفت: این دیدارها نکات مثبتی داشت و نتایج به دست آمده توسط برخی از کشورها نشان دهنده سطح بالای فوتبال است. این واقعیت را نباید نادیده بگیریم که برخی از تیم‌ها برای اولین بار در یک هشتم نهایی در قطر حضور داشتند. دیگر هیچ تیم کوچک و بزرگی وجود ندارد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مرحله یک چهارم رسیده و تیم‌های آرژانتین، هلند، کرواسی، برزیل، انگلیس، فرانسه پرتغال و مراکش توانستند خود را در جمع بهتین‌های این جام ببینند.

0203