پیام نامزد رونالدو در مورد نیمکت نشینی کریستیانو مقابل سوییس

پیام نامزد رونالدو در مورد نیمکت نشینی کریستیانو مقابل سوییس

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال با نتیجه شش بر یک در مقابل سوییس پیروز شد و به جمع هشت تیم برتر جام جهانی راه یافت اما یکی از نکات بحث برانگیز این بازی مربوط به نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو بود.

به گزارش فوتبالی، جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو در پیامی اینستاگرامی به نیمکت نشینی کاپیتان تیم ملی پرتغال واکنش نشان داد. جورجینا در پیامی نوشت:" در حالی که یازده بازیکن سرود را می خواندند، همه نگاه ها به سوی تو جلب شده بودند. چقدر حیف که نتوانستند در کل 90 دقیقه از حضور بهترین بازیکن دنیا لذت ببرند. هواداران به طور مداوم تو را تشویق می کردند و نامت را صدا می زدند. امیدوارم که خداوند و دوست عزیزت فرناندو (سانتوس) دست به دست هم بدهید و برای یک شب دیگر ما را به وجد بیاورید."

به نظر می رسد که دلیل نیمکت نشینی رونالدو مقابل سوییس، رفتارش پس از تعویض شدن در بازی پرتغال و کره جنوبی بود که با خشم از زمین خارج شد. فرناندو سانتوس در پایان بازی گفته بود که کریستیانو سالهاست که دوست اوست و مشکلی وجود ندارد. پرتغال حالا باید خود را برای بازی یک چهارم نهایی مقابل مراکش اماده کند اما درخشش گونچالو راموس به عنوان جانشین رونالدو باعث شده تا احتمال نیمکت نشینی بازیکن سابق یونایتد و رئال مادرید در بازی بعدی پرتغال هم کم نباشد.

4125