بلیتهای بی نام در بازار سیاه بلیت فروشی دوحه

بلیتهای بی نام در بازار سیاه بلیت فروشی دوحه

پایگاه خبری فوتبالی- بلیت مسابقات جام جهانی بر خلاف اعلام قبلی فیفا و کمیته برگزاری رقابتهای جام جهانی 2022 قطر، بی نام است و البته خیلی راحت به بازار سیاه راه پیدا کرده است. 

به گزارش فوتبالی، کمیته محلی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده بود افرادی که دوست دارند ادامه جام جهانی را از نزدیک ببینند، در صورت اینکه بتوانند بلیت این مسابقات را تهیه کنند، می‌توانند وارد قطر شوند و بلیت ها به صورت فیزیکی و آنلاین خریداری کنند.

پیش از این اعلام شده بود ورود به قطر در طول جام جهانی، فقط با داشتن هیا کارت ممکن است اما گویا دولت قطر، سیاستش را در این باره تغییر داده است. درباره بلیت فروشی در مرحله مقدماتی، باید بگوییم که بازارسیاه بلیت به صورت طبیعی و آشکار اطراف ورزشگاه وجود داشت و بلیت ها خیلی راحت با قیمت های چندبرابر به فروش می رفت. همانطور که اول خبر خواندید، قرار بود همه بلیت ها اسم دار باشند و افراد با بلیت های اسم دار، به ورزشگاه بروند اما در دوحه فقط بلیت چک می شد و کاری به کار اسم بلیت ها نداشتند.

 شنیده‌ها حاکی از آن است که برای بلیت مسابقات مرحله یک چهارم نهایی و بالاتر، بازار سیاه عجیبی شکل گرفته که باعث شده قیمت بلیتها، شکل فضایی پیدا کند. گفته می‌شود در بازار سیاه بلیتهای جام جهانی، ارقامی بین 50 تا 100 هزار دلار برای بلیتهای مراحل بالاتر جام جهانی مثل نیمه نهایی و فینال هم حتی مطرح شده است.

7655