مهمان‌نوازی به سبک قطری‌ها؛ پذیرایی با آب معدنی

مهمان‌نوازی به سبک قطری‌ها؛ پذیرایی با آب معدنی

پایگاه خبری فوتبالی- مهمان‌نوازی خاص قطری‌ها در حین برگزاری مسابقات مرحله گروهی جام جهانی، اتفاقی است که مورد توجه طرفداران فوتبال قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، قطری‌ها علاوه بر اینکه در زمان ورود به قطر برای استقبال از هر تیم جام، برنامه خاصی تدارک دیدند برای هواداران فوتبال که بازی تیم‌های مورد علاقه آنها همزمان با ظهر برگزار می‌شد برنامه ویژه‌ای برای پذیرایی داشتند.

نکته قابل توجه در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی پذیرایی قطری‌ها با آب معدنی از هواداران فوتبال و افرادی بود که برای دیدن بازی‌ها به این کشور سفر کرده بودند. قطری‌ها در زمان برگزاری دور اول و دوم بازی‌ها که زمان آن در ساعت 13:30 ظهر بود به تماشاگران و افرادی که راهی ورزشگاه می‌شدند، به صورت رایگان، آب معدنی دادند تا از این راه، گرمای وحشتناک در قطر، تا حدودی قابل تحمل شود. 

قطری‌ها همچنین علیرغم برخی اخبار حاشیه‌ای که منتشر شده بود برخورد خوبی با افرادی که به این کشور سفر کرده بودند، داشتند و مخصوصا پلیس این کشور با به کار بردن واژه‌هایی مانند (شکرا"، عفوا"، مرحبا) سعی می کردند برخورد گرمی با هواداران فوتبال داشته باشند تا تصویر خوبی از این کشور برای فوتبالی‌ها و مسافرانی که راهی این کشور شده بودند باقی بماند.

7655