ساخت 16 هتل شناور در قطر برای میزبانی جام جهانی 2022

ساخت 16 هتل شناور در قطر برای میزبانی جام جهانی 2022

پایگاه خبری فوتبالی – قطر برای هواداران حاضر در جام جهانی 2022 ، هتل های شناور تاسیس می کند.

به گزارش فوتبالی، مسئولان برگزاری جام جهانی قطر به دنبال پیدا کردن بهترین راهکارهای مهم برای میزبانی از یک میلیون هوادار در جام جهانی قطر در نوامبر 2022 هستند.

شانزده هتل مشابه با 72 متر طول و 16 متر عرض در سواحل جزایر قطیفان شمالی با قابلیت میزبانی 101 مهمان برای هر هتل می توانند میزبان 1616 نفر باشند. این ساختمان که انرژی خود را از خورشید تامین خواهد کرد، به ورزشگاه بین المللی اوسیل که میزبان بازی های افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی خواهد بود، خیلی نزدیک است.

دو ماه پیش نیز اعلام شده بود که در حین برگزاری مسابقات دو کشتی کروز با چهار هزار اتاق قرار است که در طول مسابقات جام جهانی، میزبان مهمانان باشد. 

همچنین اتوبوس ها قرار است که هواداران را از هتل های مختلف به ایستگاه های مترو منتقل کنند تا از ان جا به هشت استادیوم میزبان جام جهانی منتقل شوند. 

قطر کوچک ترین کشور تاریخ از نظر میزبانی جام جهانی است که همین قضیه چالشی جدی را برای میزبانی از 32 تیم حاضر در جام جهانی و هوادارانش ایجاد خواهد کرد. این کشور در نظر دارد که چهل هزار نفر از هواداران را در هتل های شناور و کشتی ها مستقر کند. چادر زدن در صحراهای نزدیک استادیوم ها یکی دیگر از راهکارهاست هر چند که برگزار کنندگان قول دادند که برای همه جا پیدا خواهد شد. 

هر چند که نوشیدنی های الکلی در برخی از بخش های قطر ممنوع هستند اما قرار است که در محل های مشخص شده برای هواداران، آزاد باشند.