واکنش مدافع لیورپول به تمایل رئال و یونایتد به مهاجم هلندی

واکنش مدافع لیورپول به تمایل رئال و یونایتد به مهاجم هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - کودی گاکپو وینگر تیم ملی هلند با سه گل در جام جهانی نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است و باشگاه های زیادی برای خرید وی دست به کار شده اند.

به گزارش فوتبالی، کودکی گاکپو مهاجم آیندهوون مدتهاست که مورد توجه باشگاه های مختلف قرار دارند. وی در مورد آینده اش گفته است:"همچنان و تا بعد از جام جهانی بازیکن آیندهوون خواهم بود اما همان طور که در شروع جام جهانی گفتم، ببینیم بعد از مسابقات چه می شود."

جام جهانی فرصت خوبی است تا برخی بازیکنان کمتر شناخته شده نام خود را سر زبان ها بیاندازند و یکی از این نفرات گاکپو است، مهاجمی که در تابستان گذشته نیز مورد توجه یونایتد بود و حالا علاوه بر شیاطین سرخ بحث تمایل رئال مادرید به او نیز مطرح است.

حالا ویرجیل فن دایک مدافع باتجربه لیورپول به شایعات در مورد اینده گاکپو واکنش نشان داد:"آیا رئال مادرید و منچستریونایتد در یک سطح هستند؟ نمی خواهم بی احترامی بکنم اما فکر می کنم که فن دایک باید برای پاسخ به این پرسش، این نکته را در نظر بگیرد. می تواند در زمستان، تابستان یا سال آینده جدا شود. زمان این مسئله را روشن خواهد کرد."

گاکپو به نظر می رسد که آینده درخشانی پیش رویش دارد. او در لیگ هلند در این فصل 9 گل زده و دوازده پاس گل داده و در لیگ اروپا نیز سه گل و سه پاس گل داشته است.

4125