واکنش ستاره آلمان به حذف زودهنگام از جام جهانی 2022

واکنش ستاره آلمان به حذف زودهنگام از جام جهانی 2022

پایگاه خبری فوتبالی - کای هاورتز ستاره تیم ملی آلمان اعلام کرد که درد مردم کشورش را بعد از حذف زودهنگام از جام جهانی 2022 قطر درک می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، آلمان‌ها بعد از قهرمانی در جام جهانی 2014، دیگر روز خوش ندیده‌اند. آن‌ها در جام جهانی 2018 روسیه بعد از شکست غیرمنتظره‌ای که مقابل کره جنوبی خوردند، نتوانستند از گروه خود بالا بیایند و در جام جهانی 2022 نیز چیزی شبیه به سناریو 2018 دوباره برگزار شد و مانشافت پایین تر از اسپانیا و ژاپن قرار گرفت و نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند. 

به نقل از سایت مارکا، هاورتز که دو گل از چهار آلمان را در دیدار نهایی مقابل کاستاریکا به ثمر رساند، به خبرنگاران گفت: "چند وقتی طول می کشد تا بفهمیم باید چه بگوییم. همه ناراحت، غمگین، افسرده و خشمگین هستیم. هفته ها طول خواهد کشید تا بتوانیم ریکاوری کنیم. زندگی پر از فراز و نشیب است و باید سعی کنیم تا قدرتمندتر از همیشه بازگردیم. بعضی وقت ها اتفاقاتی مثل اتفاقاتی که برای ژاپن رخ داد برای شما رخ می‌دهد و بعضی وقت‌ها، شما در سمت بازنده بازی هستید و باید درد و رنج بکشید. به همین دلیل فوتبال ورزش فوق العاده‌ای است. درد ملت آلمان را درک می‌کنیم."

4416