عکس؛ اولین قرارداد پسر اسطوره رئال مادرید با این باشگاه

عکس؛ اولین قرارداد پسر اسطوره رئال مادرید با این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - انزو پسر مارسلو دفاع چپ برزیلی اسبق رئال مادرید اولین قرارداد حرفه ای خود را با باشگاه مادریدی به امضا رساند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید از فرصت وقفه بازیهای جام جهانی استفاده کرده است تا مسائل مربوط به آینده خود را روشن کند و یکی از این مسائل مربوط به امضای قرارداد با پسر یکی از اسطوره های باشگاه است. انزو پسر مارسلو که فقط 13 سال سن دارد،  اولین قرارداد حرفه ای خود را با رئال مادرید امضا کرد و انتشار تصاویری از این مراسم در صفحه اینستاگرامش نوشت:" اولین قراردادم با بهترین باشگاه دنیا. خیلی خوشحال و مفتخر هستم."

مارسلو که با 25 جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید محسوب می شود، در تابستان گذشته پس از شانزده فصل از رئال مادرید امضا شد و به المپیاکوس یونان ملحق شد. البته شرایط برای مارسلو در لیگ یونان خوب پیش نمی رود و با توجه به دقایق اندک و عدم آمادگی بدنی، باشگاه یونانی به دنبال فسخ قراردادش است.

انزو بر خلاف پدرش در خط حمله بازی می کند و در تیم نونهالان رئال مادرید با ثبت پانزده گل در هفت بازی خوش درخشیده و بهترین گلزن تیمش است. این بازیکن در خط حمله تکنیک و قدرت بدنی بالایی دارد و به نظر می رسد که امید زیادی دارد که روزی همچون پدرش در رئال مادرید بازی کند و تاریخ ساز شود.

4125