قابی از دو رئالی سابق که در المپیاکوس تکرار می‌شود

قابی از دو رئالی سابق که در المپیاکوس تکرار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - باز بودن پنجره نقل و انتقالات در لیگ یونان باعث شد تا المپیاکوس بتواند چند بازیکن سرشناس را در روزهای اخیر به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مارسلو کاپیتان سابق رئال مادرید و پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه با 25 جام، در این تابستان با اتمام قراردادش به بازیکن آزاد تبدیل شده بود. مذاکرات مارسلو با باشگاه های مختلف نتیجه ای در بر نداشت و این بازیکن نتوانسته بود برای خود مشتری پیدا کند. مارسلو با اتمام پنجره نقل و انتقالات تابستانی و زمانی که فهمید در لیگ های بزرگ اروپایی مشتری ندارد، تصمیم گرفت که به لیگ یونان برود و با استقبال بسیار گرمی از جانب هواداران المپیاکوس مواجه شد. 

امروز نیز خامس رودریگز هافبک کلمبیایی اسبق رئال مادرید و بایرن مونیخ تصمیم گرفت که الریان را ترک کند و با حضور در المپیاکوس به فوتبال اروپا برگردد. در حقیقت هر دو بازیکن زمانی در رئال مادرید هم تیمی بودند. خامس رودریگز در سال 2014 به رئال مادرید آمد که روندی نزولی را در این تیم داشت و بعد از آن به بایرن مونیخ، ناپولی و در نهایت اورتون رفت که از تیم انگلیسی نیز راهی فوتبال قطر شد. تجدید دیدار این دو رئالی سابق در المپیاکوس برای خیلی از هواداران این دو بازیکن جالب توجه بوده است.

4125