نظرسنجی در پرتغال: رونالدو باید نیمکت‌نشین شود

نظرسنجی در پرتغال: رونالدو باید نیمکت‌نشین شود

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مشکلاتی که کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد داشت به تیم ملی پرتغال نیز منتقل شده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در مرحله گروهی جام جهانی در قطر عملکرد جالبی نداشت و حالا برخی انتظار دارند که این فوق ستاره در بازی یک هشتم نهایی جام جهانی میان پرتغالی و سوییس نیمکت نشین شود. رونالدو در این فصل در یونایتد نیز نیمکت نشین بوده است و حالا هواداران فوتبال پرتغال تصور می کنند که بازیکنانی نظیر رافائل لیائو، آندره سیلوا یا گونچالو راموس می توانند موثرتر از او در فاز هجومی باشند.

نشریه ابولا از هوادارانش نظرسنجی کرد که 70 درصد از آنها خواستار نیمکت نشینی رونالدو در بازی یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل سوییس شدند و فقط 30 درصد اعلام کردند که هنوز به این بازیکن باور دارند. کریستیانو در مرحله گروهی جام جهانی فقط یک گل زده که آن هم از روی نقطه پنالتی مقابل غنا بوده است. کریستیانو در هر سه بازی مرحله گروهی تعویض شد که البته در بازی با کره جنوبی از این که تعویض شده اصلا خوشحال نبود.

کریستیانو جدا از مشکلاتی که در زمینه شرایط بدنی و گلزنی دارد، با نگرانی ها و تردیدهای زیادی در مورد آینده خود مواجه است چرا که پس از فسخ قرارداد با یونایتد فعلا بدون تیم است و شایعاتی در مورد پیوستن این بازیکن به النصر عربستان مطرح است. کریستیانو به زودی 38 ساله می شود که به سالهای پایانی فوتبالش نزدیک شده است.

4125