پیام اسطوره فوتبال برزیل در مورد وخیم شدن بیماری‌اش

پیام اسطوره فوتبال برزیل در مورد وخیم شدن بیماری‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - پله اسطوره فوتبال برزیل این روزها در ادامه روند درمان سرطان روده خود در بیمارستان بستری شده است و البته گزارشات حاکی از آن است که "شیمی درمانی" شکست خورده است و به همین خاطر در حال حاضر درمان وی فقط از طریق داروهای آرام بخش انجام می شود.

به گزارش فوتبالی، پله در پیامی در صفحه اینستاگرامش سعی کرد که به هوادارانش روحیه بدهد:" دوستان، می خواهم همه آرامش داشته باشید و مثبت نگر باشید. من قوی هستم و امید زیادی دارم و مثل همیشه به درمان ادامه می دهم. از کل کادر پزشکی و اعضای بیمارستان تشکر می کنم که از من مراقبت کردند. ایمان زیادی به خداوند دارم و هر پیام محبت آمیزی که از جانب شما دریافت می کنم، باعث می شود که مملو از انرژی باشم. به برزیل در جام جهانی نیز نگاه کنید. به خاطر همه چیز متشکرم."

پله از سه شنبه گذشته در بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو بستری شده است. ابتلای پله به سرطان روده در سال 2021 تشخیص داده شد که وی در ماه های اخیر تحت درمان قرار داشت و تحت شیمی درمانی قرار گرفته بود اما در حال حاضر به نظر می رسد که این روش درمانی جواب نداده است و به همین خاطر پله تحت درمان از طریق داروهای آرام بخش قرار گرفته است.

اردوی تیم ملی برزیل در جام جهانی نیز در مورد شرایط پله نگران است.

4125