اتفاق تکراری؛ آزمون در نقش حامی سرمربی تیم ملی

اتفاق تکراری؛ آزمون در نقش حامی سرمربی تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سردار آزمون می‌تواند کارلوس کی‌روش را در تیم ملی حفظ کند؟

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون که همراه با کاروان تیم ملی راهی تهران شده بود در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمال دارد کارلوس کی‌روش دیگر به کارش ادامه ندهد و بحث پایان کارش در ایران وجود دارد، گفته است: " می‌ماند بابا! خودم اوکی‌اش می‌کنم!"

این اولین باری نیست که آزمون، اینگونه از سرمربی تیم ملی حمایت می‌کند و خردادماه و در شرایطی که برخی کارشناسان خواهان تغییرات روی نیمکت تیم ملی بودند، آزمون اینگونه از دراگان اسکوچیچ حمایت کرد:" چرا باید سرمربی را تغییر دهیم؟ من واقعاً این صحبت‌ها را متوجه نمی‌شوم. الان وقت حمایت است و تنها یک اردوی دیگر در پیش داریم. شما فکر می‌کنید اگر گواردیولا را هم بیاوریم بتواند کار خاصی انجام دهد؟ اول از همه فدراسیون باید بازیکنان را حمایت کند و بازی‌های دوستانه خیلی خوبی تدارک ببیند، نه تغییر سرمربی."

آزمون در آن مقطع جزو حامیان اسکوچیچ محسوب می‌شد منتهی حمایت او از مربی کروات نتیجه‌ای نداشت و تغییرات در راس فدراسیون فوتبال باعث شد که اسکوچیچ جایش را به کی‌روش بدهد. حالا باید دید آزمون که دوباره در نقش حامی سرمربی تیم ملی ظاهر شده، می‌تواند کی‌روش را در ایران حفظ کند یا نه. البته سردار آزمون در این موارد سعی می کند با سیاست عمل کند تا نه سیخ بسوزد و نه کباب!

7655