تایید سردار آزمون؛ بعد از تست پزشکی با شباب الاهلی قرارداد می‌بندم

تایید سردار آزمون؛ بعد از تست پزشکی با شباب الاهلی قرارداد می‌بندم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم ملی ایران در انتقالی عجیب به تیم شباب الاهلی امارات پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، عجیب‌ترین خبر فوتبال ایران در حوزه نقل و انتقالات در ساعات گذشته خبر پیوستن سردار آزمون به باشگاه شباب الاهلی امارات بود. مهاجم ایرانی که با باشگاه بایرلورکوزن قرارداد داشت حالا در آستانه پیوستن به تیم اماراتی قرار دارد.

نکته عجیب این است در 48 ساعت گذشته هیچ خبری در این باره منتشر نشده بود. در خبرها آمده بود آزمون قرار است راهی لالیگا شود و جایگزین یوسف النصیری ستاره مراکشی سویا در این تیم شود که به تازگی راهی فوتبال ترکیه شده است. اما ناگهان نام باشگاه شباب الاهلی به میان آمد. البته نه برای مذاکره. بلکه برای انتقال قطعی!

آزمون شب گذشته با پرواز شخصی راهی امارات شد تا با شرکت در تست پزشکی، به شباب الاهلی ملحق شود. گفته می‌شود شباب الاهلی بر سر خرید سردار با بایر لورکوزن به توافق کامل رسیده و مبلغ مدنظر باشگاه آلمانی را در دو قسط تقدیم بایرلورکوزن می‌کند.

ظاهرا باشگاه اماراتی حاضر شده ۶ میلیون دلار به سردار آزمون دستمزد بدهد و با همین پیشنهاد سنگین، سردار آزمون را متقاعد کرده به جای لالیگا به امارات برود.

سردار در گفت‌وگوی کوتاهی که داشته گفته است: «توافقات خوبی انجام شده ولی هنوز چیزی صددرصد نیست. باید ابتدا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارم و در صورت نبود مشکل قراردادم امضا خواهد شد.»

سردار فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم آ اس رم بازی کرد. حالا هم برای ادامه فوتبالش به قاره آسیا و خاور میانه برگشته است. اولین بازی او در تیم جدیدش مقابل سپاهان در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا در روز 16 مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

1359