عکس؛ چهره ناراحت رونالدو روی نیمکت پرتغال پس از باخت به کره جنوبی

عکس؛ چهره ناراحت رونالدو روی نیمکت پرتغال پس از باخت به کره جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی کره جنوبی موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی پرتغال را شکست دهد و بدین ترتیب به عنوان تیم دوم در گروه H رقابت ها راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال بازی مقابل تیم ملی کره جنوبی را بسیار طوفانی شروع کرد به طوری که پرتغالی ها در دقیقه 5 بازی توسط ریکاردو هورتا روی پاس دالوت موفق به گلزنی شدند و بدین ترتیب به نظر می رسید که یک برد آسان پیش‌روی تیم ملی پرتغال قرار گرفته است اما شرایط به این شکل پیش نرفت.

در ادامه بازی، کره جنوبی که برای صعود به پیروزی نیاز داشت، توانست بازی را در دست بگیرد و حملاتی را ترتیب دهد و در نهایت در دقیقه 27 توسط کیم یونگ گوون روی اشتباه عجیب رونالدو گل مساوی را زدند. گل برتری کره جنوبی هم در دقیقه 91 توسط هانگ هی چان روی فرار دیدنی و پاس زیبای سون هیونگ مین به ثمر رسید.

کریستیانو رونالدو در این بازی در دقیقه 65 با آندره سیلوا تعویض شد و روی نیمکت تیم ملی پرتغال نشست. رونالدو اصلا عملکرد خوبی در این بازی نداشت و ضعیف ترین بازیکن تیمش بود. ستاره پرتغالی پس از تعویض و خوردن گل دوم از کره جنوبی، روی نیمکت تیم ملی پرتغال چهره بسیار ناراحتی به خود گرفته بود.

باید دید که رونالدو در ادامه تورنمنت به چه شکل عمل خواهد کرد.

1471