تناقض عجیب در اظهارات دو مدیر استقلالی

تناقض عجیب در اظهارات دو مدیر استقلالی

پایگاه خبری فوتبالی- صحبتهای امروز مدیرعامل باشگاه استقلال، تناقض عجیبی با اظهارات یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه دارد.

به گزارش فوتبالی، علی فتح‌الله‌زاده در بخشی از صحبتهایش در برنامه ورزش و مردم مدعی شد که اگر در جریان مشکلات مالی استقلال بود، قطعا به این باشگاه برنمی‌گشت:" به من گفتند 300 میلیارد در حساب پول است. اسپانسر هم داریم و اوضاع خیلی خوب است. سه بزرگ و مسئول فوتبال به من گفتند پول هست. یکی از اعضای هیات مدیره ما هم این را گفت که پول داریم نگران نباش. اگر می‌دانستم در حساب باشگاه پول نیست، اصلا نمی‌آمدم. کدام آدم عاقلی همچین کاری را می‌کند؟ بیاید در جهنمی بیفتد که هیچ پولی ندارد؟"

مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی این حرفها را زده که حجت کریمی عضو هیات مدیره این باشگاه در یک برنامه تلویزیونی، روایت متفاوتی از بازگشت فتح‌الله‌زاده به استقلال داشته است.

کریمی که 29 مهر با برنامه «ورزشگاه»‌ گفت‌وگو کرده بود، درباره وضعیت استقلال بعد از تغییرات مدیریتی گفته بود: روزی که فتح‌الله‌زاده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد، به او گفتم باشگاه بدهی‌ها و مطالباتی دارد؛ فردا نگویید پول نبود. فتح‌الله‌زاده هم گفت همیشه به همین شکل آمدم و گلایه نمی‌کنم."

حالا باید دید روایت کدام یک از این دو مدیر استقلالی درست است.

1984