فاجعه‌ای که برای آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 رقم خورده است!

فاجعه‌ای که برای آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 رقم خورده است!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان با وجود این که مقابل کاستاریکا با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید اما با توجه به نتایج بازی های قبلی و این که تفاضل گل کمتری نسبت به تیم ملی اسپانیا داشت، در جایگاه سوم گروه E قرار گرفت و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، این حذف، دومین حذف پیاپی تیم ملی آلمان در دور گروهی رقابت های جام جهانی است. تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 روسیه هم در دور گروهی حذف شده بود و اکنون در جام جهانی 2022 قطر هم این تراژدی برای آلمان تکرار شد و ژرمن ها در همان دور گروهی از رقابت ها کنار رفتند.

این در حالی است که تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 برزیل قهرمان شده بود و به نظر می رسد که پس از قهرمانی در آن بازی ها آلمان طلسم شده است و دیگر نمی تواند در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد. آلمان حتی در یورو هم نتایج خوبی به دست نیاورد و در یورو 2016 و یورو 2020 به عنوان خاصی دست نیافت تا تیم ملی آلمان به طور کلی پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل طلسم شده باشد.

هواداران خرافاتی فوتبال معتقدند که پس از پیروزی 7 بر 1 آلمان مقابل برزیل در نیمه نهایی جام جهانی 2014 که در خاک برزیل اتفاق افتاد، برزیلی ها تیم ملی آلمان را نفرین کرده اند!

1470