اسطوره برزیل در بیمارستان بستری شد؛ واکنش دخترش به نگرانی هواداران

اسطوره برزیل در بیمارستان بستری شد؛ واکنش دخترش به نگرانی هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - پله اسطوره فوتبال برزیل روز سه شنبه برای یک بار دیگر در بیمارستان آلبرت انیشتین در جنوب سائوپائولو بستری شد.

به گزارش فوتبالی، قرار بود که پله چهارشنبه به بیمارستان مراجعه کند اما یک روز زودتر بستری شد اما به نظر می رسد که دلیل این اتفاق مربوط به تورمی بوده که در کل بدنش ایجاد شده و به همین علت به بیمارستان مراجعه کرده است.

بازیکن اسبق فوتبال برزیل به همراه همسرش مارسیا آئوکی و یکی از پرستارانش به بیمارستان مراجعه کرده است. کادر پزشکی به معاینه وی پرداختند و مشخص شد که دچار تورم کلی بدن و حتی نارسایی قلبی شده است. کادر پزشکی پس از معاینه پله اعلام کرده اند که شیمی درمانی انجام شده در ماه های اخیر با واکنش چندانی از جانب بخش های مختلف بدن اسطوره برزیلی مواجه نشده اند.

کلی ناسیمنتو  دختر پله در صفحه اینستاگرامش در این باره توضیح داد و نوشت که درمان پله "به شکل ناگهانی یا اورژانسی" نبوده است و به خاطر چکاپ روتین بوده است. وی افزود:" نگرانی های زیادی در میان رسانه ها در مورد شرایط سلامتی پدرم ایجاد شده بود. او در بیمارستان تحت درمان قرار دارد. هیچ شرایط اضطراری یا پیش بینی خطرناکی وجود ندارد. برای جشن سال نو در کنار ما خواهد بود و قول می دهم که چند تصویر در آن زمان کنم."

اردوی تیم ملی برزیل در جام جهانی  نیز در مورد شرایط مصدومیت پله نگران است.

4125