طرح؛ اسطوره‌های برزیل و تماشای بازی ستاره‌های برزیل

طرح؛ اسطوره‌های برزیل و تماشای بازی ستاره‌های برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی برزیل در دومین بازی خود در دور گروهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی سوییس رفت و در نهایت این بازی را برزیلی ها با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

به گزارش فوتبالی، تک گل تیم ملی برزیل را در این بازی کارلوس هنریکه کاسمیرو به ثمر رساند تا پای او هم به گلزنی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر باز شود. این بازی در حالی برگزار می شد که اسطوره های فوتبال برزیل مثل رونالدو نازاریو، روبرتو کارلوس، کافو و کاکا در ورزشگاه حضور داشتند و این بازی را از نزدیک تماشا می کردند. در واقع اسطوره های فوتبال برزیل برای تماشای بازی ستاره های برزیلی به ورزشگاه رفته بودند.

گفتنی است که آخرین قهرمانی سلسائو در ادوار مختلف جام جهانی، به جام جهانی 2002 بر می‌گردد جایی که برزیل با گل های رونالدو آلمان را شکست داد و جام قهرمانی را کافو بالای سر برد. 20 سال از آخرین قهرمانی برزیلی‌ها می‌گذرد اما آن ها امیدوارند این طلسم توسط تیته و شاگردانش شکسته شود و باید دید که ادامه این تورنمنت برای آن ها به چه شکل پیش خواهد رفت. برزیل صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده است.

1471