وایرال شدن تصویر قدیمی سیگار کشیدن روبرتو کارلوس و رونالدو در رختکن

وایرال شدن تصویر قدیمی سیگار کشیدن روبرتو کارلوس و رونالدو در رختکن

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو و روبرتو کارلوس دو اسطوره فوتبال برزیل به خاطر بازنشر تصویری در حال سیگار کشیدنشان بین دو نیمه یک بازی دوباره در شبکه های اجتماعی وایرال شده اند.

به گزارش فوتبالی، این تصویر در حین بازی خیریه بین اسطوره های برزیل و نروژ در سال 2018 ثبت شده است که در آن بازی رونالدو مربیگری می کرد و کارلوس درون زمین بازی می کرد.

این بازی به بهانه بیستمین سالگرد پیروزی معروف نروژ مقابل برزیل در مرحله گروهی جام جهانی 1998 برگزار شد.  روالدو و هموطنانش این بار انتقام گرفتند و با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند اما تصویری که بین دو نیمه ثبت شد بیش از بقیه تصاویر مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت سیگار کشیدن رونالدو و کارلوس در رختکن بیش از هر چیزی دوران فوتبال آنها را توصیف می کند: ستارگانی مملو از استعداد اما اغلب بی نظم و سرکش.

یک کاربر توئیتری در واکنش به این تصویر نوشته است:"برزیلی ها بهترین هستند. سبک زندگی دیوانه وار هم نمی تواند آنها را از استعدادهایشان دور کند." و دیگری نوشته است:" کسی که اسطوره ها را می شناسد می تواند این تصویر را به رزومه اسطوره ای آنها اضافه کند. دیوانه این عکس شدم." و دیگری نوشته است:" شبیه بچه مدرسه ای هایی هستند که در توالت سیگار می کشند."

این بازی در اسلو برگزار شد که اسطوره های فوتبال برزیل نظیر دیدا، آلدایر، گونچالوس، جونیور بایانو، امرسون، زی روبرتو، ریوالدو، جیووانی، ببتو و ادموندو هم در آن بازی کردند. توره آندره فلو و فرود گروداس  شخصیت های مشهور نروژی ها در این بازی بودند. 

4125