رونالدو چند ضربه کاشته در جام جهانی خراب کرده است؟

رونالدو چند ضربه کاشته در جام جهانی خراب کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی پرتغال در ورزشگاه لوسیل موفق شد با نتیجه 2 بر 0 تیم ملی اروگوئه را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و 6 امتیازی شود و صعود خود به مرحله حذفی رقابت های جام جهانی 2022 قطر را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو روی یک صحنه این فرصت را داشت تا از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند اما شوت او به دیوار دفاعی برخورد کرد و به کرنر رفت. این اتفاق زمانی افتاد که هنوز در نیمه اول بازی بودیم و نتیجه این مسابقه صفر بر صفر مساوی بود. اما کریستیانو رونالدو به طور کلی چند ضربه ایستگاهی را در جام جهانی از دست داده است؟

رونالدو فقط یک ضربه کاشته را در جام جهانی به گل تبدیل کرده است و آن ضربه هم مربوط به جام جهانی 2018 روسیه و بازی مقابل تیم ملی اسپانیا بوده است. کریستیانو رونالدو در بازی مقابل اسپانیا گل سوم تیمش را از روی ضربه ایستگاهی در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند تا پرتغال از شکست فرار کند و بازی سه بر سه مساوی شود.

در واقع کریستیانو رونالدو 53 ضربه کاشته در جام جهانی زده است و فقط یکی از آن ها گل شده است و به عبارتی کریستیانو رونالدو 52 ضربه ایستگاهی را در جام جهانی خراب کرده است.

1470