گزارشگر انگلیسی اسم دروازه‌بان مراکش را 38 دقیقه اشتباه گفت!

گزارشگر انگلیسی اسم دروازه‌بان مراکش را 38 دقیقه اشتباه گفت!

پایگاه خبری فوتبالی - یاسین بونو در آخرین لحظه پیش از شروع بازی مراکش و بلژیک جای خود را به مونیر محمدی داد اما گزارشگر شبکه بی بی سی وان در انگلیس به مدت 38 دقیقه متوجه این تغییر نشد!

به گزارش فوتبالی، بونو به دلایلی نامشخص با وجود حضور در لیست اولیه تیم ملی مراکش در جام جهانی در نهایت از لیست خط خورد. در حقیقت بونو در لیست قرار داشت و حتی سرود ملی را هم خواند اما در آخرین لحظه جای خود را به مونیر محمدی داد اما گزارشگران شبکه بی بی سی به مدت 38 دقیقه متوجه این تغییر نشدند. در حقیقت "گای موبرای" گزارشگر این شبکه  چندین بار محمدی را به اشتباه "بونو" صدا زد.

یاسین بونو در تمرینات پیش از بازی حضور داشت و حتی سرود ملی هم خواند اما به دلایلی نامشخص در آخرین لحظه از لیست خط خورد که احتمالا دلیلش مصدومیت یا بیماری ناگهانی بوده است.

تیم ملی مراکش در نیمه اول بازی مقابل بلژیک عملکرد خوبی داشت. آنها حتی در آخرین لحظات  نیمه اول روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند که بدشانسی اوردند که این گل به علت یک آفساید میلی متری مردود شد. مراکشی ها در صورتی که نتیجه مطلوبی را مقابل بلژیک کسب کنند و شکست نخورند، شانس خود را برای صعود به یک هشتم نهایی جام جهانی زنده نگه خواهند داشت.

4125