برخورد انضباطی با کاپیتان پرسپولیس!

برخورد انضباطی با کاپیتان پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل کنار گذاشتن کاپیتان پرسپولیس از جمع قرمزها چه بود؟

به گزارش فوتبالی،ماجرا از این قرار است در جریان دیدار نوجوانان پرسپولیس و پیکان کاپیتان این تیم با به کار بردن الفاظ رکیک در حین بازی علیه سایر هم‌بازیان خود موجبات ناراحتی کادر فنی را فراهم کرده است.

امیرحسین محمودی که کاپیتان تیم نوجوانان پرسپولیس است در ادامه با تذکر کادر فنی مواجه می شود اما او همچنان نسبت به صحبت‌های کادرفنی بی‌توجه است و به رفتار خود در زمین مسابقه ادامه می‌دهد.

محمودی که عضو تیم ملی نوجوانان هم هست در نیمه دوم با ادامه رفتار خود موجب می شود تا فرزاد آشوبی به ماجرا ورود کند و در حالی که بازی 2-2 مساوی بود این بازیکن را تعویض کند. 

گفته می شود این بازیکن به هنگام خروج از زمین با به کار بردن الفاظی نامناسب خطاب به کادرفنی پرسپولیس معترض شد و به شدت از تصمیم کادر فنی عبانی بود.

فرزاد آشوبی مربی تیم نوجوانان پرسپولیس با تایید اتفاق رخ داده به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی اعلام کرد: " هر بازیکنی که در پرسپولیس حضور دارد باید بداند اینجا اخلاق و رفتار حرفه‌ای در اولویت قرار دارد و اگر کسی این موضوع را رعایت نکند جایی در این تیم ندارد. موضوعی که اتفاق افتاد یک بحث درون خانوادگی بود که مدیران باشگاه و مدیر آکادمی درباره آن تصمیمات نهایی را اتخاذ خواهد کرد اما این بازیکن جایی در تمرینات تیم‌های پایه پرسپولیس نخواهد داشت."

شنیده‌ها حاکی از آن است که فرزاد آشوبی به هیچ عنوان دیگر این بازیکن را نمی‌خواهد و به خلیلی اعلام کرده که دیگر نیازی به او ندارد.

7655