اولین پیشنهاد جدی برای رونالدو: 225 میلیون یورو

اولین پیشنهاد جدی برای رونالدو: 225 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد با اولین پیشنهاد جدی خود مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه النصر عربستان حاضر شده است تا با قراردادی سه ساله به رونالدو 225 میلیون یورو بپردازد. ستاره پرتغالی در آستانه 38 سالگی می داند که گزینه های زیادی در سطح اول فوتبال اروپا برایش وجود ندارد و بعید است که باشگاه های بزرگ تمایلی به جذب او داشته باشند. النصر در تابستان گذشته نیز برای خرید رونالدو تلاش کرد که موفق به جلب رضایت ستاره پرتغالی نشد و حالا دوباره برای خرید این بازیکن دست به کار شده است.

البته پیشنهادی که النصر در تابستان گذشته برای رونالدو داده بود، 300 میلیون یورو برای دو سال بود. در آن زمان باشگاه عربستانی حاضر شده بود که 30 میلیون یورو به یونایتد بپردازد و برای دو سال 250 میلیون یورو به خود رونالدو بپردازد و 20 میلیون یورو هم به عنوان کمیسیون انتقال در نظر گرفته شده بود. اما افت رونالدو در ماه های اخیر باعث شد تا پیشنهاد مالی النصر کاهش پیدا کند. اگر کریستیانو حاضر به انتقال به لیگ عربستان شود، دستمزدی سه برابر بیشتر از قرارداد قبلی خود با یونایتد دریافت می کند. رونالدو در اولدترافورد سالی 30 میلیون یورو دریافت می کرد که به پردرآمدترین بازیکن  لیگ انگلیس تبدیل شده بود.

رونالدو به نظر می رسد که همچنان به حضور در سطح اول فوتبال اروپا فکر می کند اما اگر گزینه ای برایش پیدا نشود، به نظر می رسد که حضور در لیگ عربستان یکی از گزینه های جدی برای وی برای سالهای بازنشستگی و اتمام دوران فوتبالش باشد.

4125