عبور آرژانتین از سد مکزیک با درخشش مسی

عبور آرژانتین از سد مکزیک با درخشش مسی

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین با درخشش لیونل مسی موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد مکزیک عبور کند و با 3 امتیاز به رده دوم برود. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های آرژانتین و مکزیک از چهارچوب هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر در استادیوم لوسیل مقابل هم صف آرایی کردند. در هفته اول شاهد خلق شگفتی بزرگی در دیدار عربستان و آرژانتین بودیم که در آن شاگردان رنار موفق شدند با کامبک زدن مقابل لیونل مسی و یارانش به پیروزی دو بر یک دست پیدا کنند تا آلبی سلسته که یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2022 خطاب می‌شد، کارش را با یک شکست تلخ آغاز کند. مکزیک نیز در اولین بازی خود مقابل لهستان با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد و حالا هر دو تیم برای صعود به دور بعدی باید در این دیدار به پیروزی می رسیدند.

در نیمه اول شاهد بازی بسیار آرامی بودیم. توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقایق پایانی آرژانتین کمی فشار آورد اما نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت. 

در نیمه دوم آلبی سلسته تمام نیروی خود را برای کسب پیروزی و 3 امتیاز به کار گرفتند تا اینکه در دقیقه 64 لیونل مسی با یک شوت زیبا دروازه اوچوا را گشود و در دقیقه 87 انزو فرناندز با یک ضربه فنی اختلاف را به دو گل افزایش داد تا آرژانتین برای صعود به مرحله حذفی امیدوارتر شود. 

4416