حمله کاسانو به ستاره تیم ملی برزیل: خیلی بد است!

حمله کاسانو به ستاره تیم ملی برزیل: خیلی بد است!

پایگاه خبری فوتبالی -ریچارلیسون در بازی برزیل و صربستان در اولین هفته جام جهانی خوش درخشید و یک ضربه برگردان تماشایی به ثبت رساند اما به نظر می رسد که آنتونیو کاسانو مهاجم اسبق فوتبال ایتالیا همچنان قصد ندارد که نظرش را راجع به او تغییر بدهد.

به گزارش فوتبالی، بلافاصله بعد از آن که ریچارلیسون مقابل صربستان دبل کرد، ویدیویی از کاسانو در ماه های گذشته بازنشر شد که در مورد مهاجم تیم ملی برزیل صحبت می کند و از تیته به خاطر دعوت از او انتقاد می کند:"نباید ریچارلیسون را دعوت می کردی، خیلی بد است اما فیرمینو را خط زدی که یک پدیده است. ریچارلیسون خیلی بد است، برایش 75 میلیون یورو پرداخت کردند و کنترل توپ را بلد نیست. فیرمینو خیلی بهتر است."

کاسانو حالا و پس از درخشش ریچارلیسون تصمیم گرفت که دوباره در این باره صحبت کند و البته انگار قصد تغییر نظرش را ندارد. وی افزود:" آدمی هستم که هرگز صحبت های قبلی خود را انکار نمی کنم و پس از چیزی که دیدم، باید بگویم که ریچارلیسون خیلی بد است. گل دومش؟ حقیقت این است که استپ توپ او خیلی بد بود و در نهایت ضربه برگردن را زد در حالی که گل دیگرش در موقعیت دروازه خالی بود. او به هیچ وجه در سطح بقیه مهاجمان برزیل نیست."

آنتونیو کاسانو  به نظر می رسد که عادت دارد که برای این که برنامه خود را پربیننده کند، مدام از این و آن ایراد می گیرد تا وایرال بشود. او در سالهای اخیر هم به طور مثال بارها به کریستیانو رونالدو حمله کرده بود. کاسانو دوران فوتبال چندان موفقی هم نداشت و به طور مثال در رئال مادرید به خاطر اضافه وزنش مورد تمسخر و انتقاد قرار گرفته بود.

4125