کل کل ویدال و ریچارلیسون؛ تمسخر اورتون با شکلک یک دلقک

کل کل ویدال و ریچارلیسون؛ تمسخر اورتون با شکلک یک دلقک

پایگاه خبری فوتبالی - برزیل در ادامه مسابقات راهیابی به جام جهانی در مقابل شیلی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد اما به نظر می رسد که آرتورو ویدال بازیکن باتجربه فوتبال شیلی از اتفاقات بازی دلخور است.

به گزارش فوتبالی، برزیل با تک گل اورتون ریبریو توانست سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.  برزیل به علت مخالفت لیگ انگلیس با سفر بازیکنانش 9 تن از بازیکنانش را در اختیار نداشت اما با این وجود شیلی را شکست داد. 

شیلی و برزیل در ماه های اخیر کل کل ویژه ای با هم داشته اند چرا که تیم تیته در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا نیز توانسته بود شیلی را شکست بدهد که در آن بازی بازیکنان شیلی به شدت به عملکرد داور انتقاد داشتند. پس از آن بازی ویدال در پیامی اینستاگرامی نوشت:" شما را بدون هیچ کمکی در شیلی خواهیم دید."

ریچارلیسون ستاره برزیلی اورتون در کوپا آمریکا حضور داشت اما در بازی بامداد جمعه حضور نداشت که در پایان بازی اسکرین شات پست اینستاگرامی ویدال را منتشر کرد. ویدال نیز در جواب وی ، چهره بازیکن اورتون را با شکلک یک دلقک مورد تمسخر قرار داد تا این گونه به بازیکن اورتون حمله کند. به هر صورت به نظر می رسد که کل کل داغ شیلی و بازیکنان برزیل در بازی برگشت دو تیم نیز ادامه داشته باشد.

4125