هواداری که در جام جهانی فقط بازیکنان رئال مادرید را تشویق می‌کند(عکس)

هواداری که در جام جهانی فقط بازیکنان رئال مادرید را تشویق می‌کند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - جام جهانی فوتبال جایی است که آوردگاهی برای تیم های ملی به شمار می رود و تیم های باشگاهی در آن جایی ندارند اما به نظر می رسد که برخی از هواداران فوتبال دوست دارند در بازی های جام جهانی هم به حمایت از تیم های باشگاهی بپردازند.

به گزارش فوتبالی، به تازگی تصویری در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است که در آن می بینیم یکی از هواداران حاضر در جام جهانی یک پیراهن از رئال مادرید در دست گرفته است که روی آن نوشته شده من بازیکنان رئال مادرید را تشویق می کنم و بدین ترتیب مشخص است که برای حمایت از بازیکنان رئال مادرید به قطر رفته است.

این هوادار رئال مادرید نام بازیکنان رئال مادرید که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارند را به همراه ملیت آن ها روی پیراهن ویژه خود درج کرده است.

رئال مادرید سیزده بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد که تعداد زیادی به شمار می رود اما رئال مادرید تیمی نیست که بیشترین تعداد بازیکن را داشته باشد چرا که بارسلونا بیشترین تعداد بازیکن را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای بازیکنان رئال مادرید در این تورنمنت به چه شکل پیش خواهد رفت و کسی از آن ها می تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد یا خیر.

1470