عکس؛ گرم کردن رونالدو برای اولین بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

عکس؛ گرم کردن رونالدو برای اولین بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت ۱۹:۳۰ تیم ملی پرتغال به مصاف تیم ملی غنا می رود و بدین ترتیب کریستیانو رونالدو و یارانش اولین بازی خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام خواهند داد و باید دید که پرتغالی ها در این بازی چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، این دوره از رقابت های جام جهانی آخرین دوره ای است که کریستیانو رونالدو در آن حضور دارد و بدین ترتیب به طور ویژه ای برایش مهم است که بتواند عملکرد خوبی در این بازی ها داشته باشد.

رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم به مصاف تیم ملی غنا رفته بود و در آن بازی موفق شده بود یک گل ثمر برساند. اکنون رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی غنا می رود و باید دید که این بار چه عملکردی مقابل غنایی ها خواهد داشت.

کریستیانو رونالدو مثل سایر بازیکنان حاضر در این بازی، پیش از شروع بازی میان تیم های ملی پرتغال و غنا در ورزشگاه راس ابو عبود اقدام به گرم کردن و آماده سازی خودش برای این بازی کرد و اکنون هواداران این فوق ستاره پرتغالی چشم انتظار هستند که ببینند عملکرد ستاره محبوب آن ها به چه شکل خواهد بود. رونالدو در کنار ژائو فلیکس در ترکیب ثابت پرتغال در خط حمله قرار گرفته است.

1470