پیام اینستاگرامی ستاره بارسلونا پس از خراب کردن پنالتی در جام جهانی

پیام اینستاگرامی ستاره بارسلونا پس از خراب کردن پنالتی در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی لهستان و تیم ملی مکزیک در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و هیچ کدام از دو تیم نتوانست در این بازی گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، اما در نیمه دوم این بازی تیم ملی لهستان یک فرصت خوب برای گلزنی داشت چرا که لهستانی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما رابرت لواندوفسکی نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند و بدین ترتیب اوضاع برای او خوب نرفت. اوچوا، دروازه بان مکزیک، موفق شد پنالتی رابرت لواندوفسکی را مهار کند و مانع از گلزنی این ستاره بارسلونا شود.

رابرت لواندوفسکی در واکنش به بازی لهستان - مکزیک و از دست دادن پنالتی در این بازی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" هوشمندانه بازی کردیم و باید می بردیم. متاسفم و معذرت می خواهم و ممنونم برای تمام جملات حمایتی شما ، ما برای صعود به دور بعد به مبارزه ادامه خواهیم داد."

لهستان در بازی دوم خود به مصاف تیم ملی عربستان خواهد رفت که با شگفتی سازی توانست تیم ملی آرژانتین را شکست دهد. لهستانی ها در بازی سوم هم قرار است به مصاف تیم ملی آرژانتین بروند و شاهد جدال لواندوفسکی و مسی خواهیم بود.

1470