شروع ناامیدکننده نایب قهرمان جام جهانی

شروع ناامیدکننده نایب قهرمان جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی کرواسی در شروع جام جهانی نتوانست عملکرد جالبی را در مقابل مراکش داشته باشد و به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش فوتبالی، عملکرد خوب کرواسی در سالهای اخیر، نایب قهرمانی جام جهانی و صعود به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا باعث شده بود تا امیدهای زیادی به عملکرد این تیم در قطر وجود داشته باشد اما عملکرد کروات ها در مقابل مراکش چندان جالب نبود و در همین شروع کار، دو امتیاز را ارزش دادند. این نتیجه برای مراکش در ورزشگاه البیت نتیجه خوشایندی بود چرا که آنها با همین تساوی می توانند تا هفته آخر شانس هایشان برای صعود به یک هشتم نهایی را زنده نگه دارند. 

تیم ملی کرواسی پس از این تساوی حالا باید به مصاف کانادا برود که پیروزی در مقابل این تیم خیلی برایشان مهم است چرا که بازی پایانی گروه مقابل بلژیک قدرتمند خواهد بود در حالی که مراکش حالا باید خودش را آماده دومین بازی سخت گروه مقابل تیم دی بروینه، هازارد و کورتوا کند.

عجیب است که در شروع جام جهانی تعداد زیادی از بازیها با تساوی بدون گل به پایان رسیده اند. بازی مراکش و کرواسی سومین از نهمین بازی جام جهانی بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید یعنی یک سوم بازیها بدون گل بوده است!

4125