اولین بازی بدون گل جام جهانی 2022 قطر رقم خورد

اولین بازی بدون گل جام جهانی 2022 قطر رقم خورد

پایگاه خبری فوتبالی - در گروه D از رقابت های جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی تونس و تیم ملی دانمارک به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت تا اولین بازی بدون گل در جام جهانی 2022 قطر اتفاق بیفتد.

به گزارش فوتبالی، تاکنون در بازی هایی که در جام جهانی 2022 قطر برگزار شده بودند، شاهد رد و بدل شدن گل بودیم اما این بار در بازی میان تونس و دانمارک چنین اتفاقی نیفتاد و در نهایت تیم های ملی دانمارک و تونس به تساوی بدون گل رسیدند و سهم هر تیم در این بازی یک امتیاز شد.

تیم ملی دانمارک که شگفتی ساز رقابت های یورو 2020 بود و در آن بازی ها تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت، اکنون نتوانست دروازه تیم ملی تونس را باز کند تا شروع پر قدرتی در جام جهانی 2022 قطر نداشته باشد.

استرالیا و فرانسه دیگر تیم های گروه D رقابت ها هستند که امشب از ساعت 22:30 به مصاف هم می روند و باید دید که در بازی میان آن ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و اوضاع در این گروه به طور کلی به چه شکل پیش می رود.

به طور کلی نبرد در این گروه برای تیم های دانمارک و تونس بر سر جایگاه دومی است چرا که به نظر می رسد فرانسه به راحتی بتواند صدرنشین شود.

1471