تصمیم مهم دشان: خبری از جایگزین بنزما نیست

تصمیم مهم دشان: خبری از جایگزین بنزما نیست

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی روز شنبه دچار مصدومیت شد و شانسی برای حضور در جام جهانی ندارد اما هیچ کس قرار نیست که جانشین او در قطر شود.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه اعلام کرد که قرار نیست که بازیکنی را برای جانشینی بنزما به لیستش فرا بخواند. شایعه شده بود که بن یدر ممکن است که در لیست قرار بگیرد اما در نهایت دشان ترجیح داد که  روی همان 25 بازیکن اولیه خود در دوحه حساب کند.  دیدیه دشان به تله فوت گفت:" ایا برای بنزما جانشینی انتخاب خواهیم کرد؟ نه."

مارکوس تورام دوشنبه گذشته در لیست تیم ملی فرانسه قرار گرفت که به نظر می رسد که این مهاجم به عنوان ذخیره ژیرو شانس نشان دادن خود را در جام جهانی خواهد داشت. دشان تا دوشنبه شب فرصت دارد تا بازیکن جدیدی را جایگزین بنزما کند چرا که فیفا به تیم ها اجازه داده که تا 24 ساعت پیش از اولین بازی خود شانس تغییر در لیست را داشته باشند اما به نظر می رسد که قرار نیست که تغییری ایجاد شود.

آنتوان گریزمان مهاجم تیم ملی فرانسه در مورد مصدومیت بنزما گفته بود:" بعد از تمرین با او ملاقات کردم تا ببینم که چه حسی دارد. به صورتش نگاه کردم و نشانه خوبی نبود. بعد از آن در اتوبوس نیز دیدم که ناراحت است و فهمیدم که برایش مشکلی ایجاد شده است."

دشان در مورد مصدومیت مهاجم رئال مادرید گفت:" در تمرینات ممکن است که مصدومیت ها رخ بدهند. هرگز نمی دانی چه می شود. او دچار مشکل بود و قطعا اتفاق ناخوشایندی است. انکونکو را هم از دست داده بودیم و حالا کریم را از دست دادیم."

4125