رونالدو به دنبال بازگشت شش ماهه به رئال مادرید

رونالدو به دنبال بازگشت شش ماهه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که کریستیانو رونالدو آماده بازگشت به رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی در هفته های اخیر به شدت خبرساز شده است. رونالدو مصاحبه تندی علیه منچستریونایتد و اریک تن هاگ داشت و در حال حاضر در تلاش است تا مقصد جدیدی برای خودش در زمستان پیدا کند. اسپورت گزارش داده است که نزدیکان رونالدو به رئال مادرید پیشنهاد داده اند تا با قراردادی شش ماهه به رئال برگردد. مصدومیت های پرشمار بنزما باعث شده تا رئال در فاز هجومی تضعیف شود و بازگشت رونالدو می تواند راهکاری موقتی برای رئال برای رفع مشکلات هجومی تیم باشد.

رونالدو قطعا در تابستان از منچستریونایتد جدا می شود. این بازیکن با صحبت های جنجالی خود نشان داد که ماندنش در اولدترافورد امکان پذیر نیست اما مشکل اصلی برای جدا شدنش این است که فعلا نتوانسته باشگاهی را پیدا کند که حاضر به پرداخت دستمزدش شود.

در انگلیس در مورد مشکلات فسخ قراردادش صحبت هایی صورت گرفته است چرا که یونایتد نمی خواهد به این بازیکن غرامتی بپردازد. از سویی ژرژ مندس وکیل ستاره پرتغالی در تلاش است تا مسئله را به صورت  مسالمت آمیز فیصله بدهد. جدایی رونالدو قطعی است اما مقصدش مشخص نیست. چلسی از خرید رونالدو عقب کشیده و از ناپولی و اسپورتینگ به عنوان مقاصد رونالدو اسم برده می شود. گزینه دیگر این ستاره این است که این مهاجم به رئال مادرید برگردد. فلورنتینو پرز هرگز علاقه ای به بازگرداندن رونالدو نشان داده اما مصدومیت های پرشمار بنزما شاید باعث تغییر نظر این باشگاه شود.  باید دید که در ماه های پیش رو چه اتفاقاتی در مورد رونالدو و آینده اش رخ خواهند داد.

4125