نگرانی هواداران آرژانتین: مسی امروز هم تمرین نکرد

نگرانی هواداران آرژانتین: مسی امروز هم تمرین نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین با نگرانی شرایط لیونل مسی را در تمرینات در قطر دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره آرژانتینی با مصدومیت در بازیهای اخیر پی اس جی به جام جهانی رسید. مسی امروز نتوانست در تمرینات گروهی پی اس جی شرکت کند و اختصاصی تمرین کرد تا نگرانی ها در موردش بیشتر شوند. مسی دیروز نیز تمرین نکرده بود و غیبت دو روزه وی در تمرینات آرژآنتین باعث شدت گرفتن نگرانی ها شده است.

مشکلات مسی در پی اس جی از ناحیه تاندون آشیل ایجاد شده است. فدراسیون فوتبال آرژانتین گزارش داده است که مصدومیت لئو جدی نیست و به بازی سه شنبه مقابل عربستان می رسد اما در هر صورت هواداران نگران شرایط وی هستند. مسی به علت مصدومیت در بازی پی اس جی و لوریان شرکت نکرد و کادر فنی آرژانتین نمی خواهد که روی مصدومیت این بازیکن ریسک کند و تا زمانی که به طور کامل اماده نباشد، به تمرینات اضافه نخواهد شد.

مسی البته امروز در حالی با برخی اعضای کادر فنی آرژانتین به صورت اختصاصی تمرین می کرد که نشانه ای از درد در او دیده نمی شد. در حقیقت در تصاویر سایر اعضای کادر فنی نیز نگرانی نمی شد. هدف مسی این است که بهترین عملکردش را در پنجمین و آخرین جام جهانی دوران فوتبالش داشته باشد. لئو در چهار بازی اخیرش در تیم ملی آرژانتین ده گل زده و روند خوبی در تیم ملی کشورش داشته است. لیساندرو مارتینز و اسکیل پالاسیوس نیز امروز در تمرین پی اس جی تمرین نکردند در حالی که آنخل کورئا و تیاگو المادا به تمرینات ملحق شدند. این دو با مصدومیت خواکین کورئا و نیکو گونزالس در لیست جای گرفتند.

4125