عکس؛ روحیه بالای ستاره بارسلونا در تمرینات پیش از جام جهانی

عکس؛ روحیه بالای ستاره بارسلونا در تمرینات پیش از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر از فردا به طور رسمی شروع می شود و بدین ترتیب مهم ترین تورنمنت دنیای فوتبال استارت می خورد و باید دید که در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی، تمامی ستاره های دنیای فوتبال در رقابت های جام جهانی به دنبال درخشش و نشان دادن استعداد ها و توانایی های خود هستند چرا که نگاه های تمام فوتبالدوستان در سرتاسر جهان روی آن ها خواهد بود و بدین ترتیب ستاره های فوتبال فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن خود خواهند داشت.

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا هم به دنبال این است که یک عملکرد ویژه را از خود در جام جهانی بر جای بگذارد. تیم ملی لهستان در جام جهانی 2022 قطر در گروه C رقابت ها با تیم ملی مکزیک، عربستان و آرژانتین هم گروه شده است و بدین ترتیب رابرت لواندوفسکی قرار است در بازی سوم لهستان در دور گروهی، به مصاف لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین برود و شاهد یک تقابل ویژه خواهیم بود.

تیم ملی لهستان آخرین تمرینات خود را برای بازی های جام جهانی برگزار می کند که در این تمرین می بینیم که رابرت لواندوفسکی روحیه بالایی دارد و چهره ای شاداب و خندان را از خودش نشان می دهد.

1470