چرا ژاوی به جذب هافبک منچسترسیتی علاقه‌مند شده است؟

چرا ژاوی به جذب هافبک منچسترسیتی علاقه‌مند شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها رسانه های ورزشی در سرتاسر دنیا برای پوشش بازی های جام جهانی 2022 قطر آماده می شوند و فوتبال باشگاهی به طور کامل تعطیل شده است اما همچنان خبر های مهمی از حوزه نقل و انتقالات به گوش می رسد به خصوص اینکه ماه ژانویه و شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی نزدیک است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که ژاوی هرناندز به او علاقه نشان داده است و به دنبال جذب او است، ایلکای گوندوگان است. گوندوگان بین سال های 2011 تا 2016 در بورسیا دورتموند توپ زده است و از سال 2016 راهی منچستر سیتی شده است و هنوز هم در این باشگاه حضور دارد اما دیگر در انتهای قرارداد خود با سیتیزن ها قرار گرفته است و به نظر می رسد که در مسیر جدایی از این باشگاه است و بارسلونا می تواند یک مقصد جذاب برای او باشد.

به گفته موندو دپورتیوو، ژاوی هرناندز، ایلکای گوندوگان را برای شم بالای گلزنی اش بسیار دوست دارد. او در ۶۷ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، ۲۳ گل به ثمر رسانده است که تنها یک گل کمتر از هم تیمی خود یعنی کوین دی بروینه است. این قضیه به خوبی نشان می دهد که گوندوگان هم یک هافبک گلزن است که می تواند علاوه بر بار دفاعی، به بار هجومی بارسلونا هم بیفزاید.

1471