10 بازیکن برتر جام جهانی 2022 قطر از نظر ESPN

10 بازیکن برتر جام جهانی 2022 قطر از نظر ESPN

پایگاه خبری فوتبالی - بازی های جام جهانی 2022 قطر حدود سه روز دیگر آغاز می شود و بدین ترتیب بازار پیش بینی و پیش گویی رقابت های جام جهانی و همچنین عملکرد بازیکنانی که قرار است در این دوره از بازی ها بدرخشند و ستاره شوند بسیار داغ است.

به گزارش فوتبالی، درخشش انفرادی بازیکنان در رقابت های جام جهانی مسئله ای است که می تواند روی عملکرد کلی یک تیم در بازی های جام جهانی بسیار تاثیر بگذارد. گاهی اوقات پیش آمده که یک بازیکن توانسته یک تنه یک تیم را در یک تورنمنت بالا بکشد.

رسانه ESPN، به تازگی در پیش بینی خود از عملکرد ستاره های مختلف در بازی های جام جهانی، ده بازیکنی که می توانند ستاره های جام جهانی 2022 قطر باشند و به نوعی ده بازیکن برتر جام باشند را معرفی کرده است.

این بازیکن ها عبارتند از: کیلیان امباپه، کریم بنزما، کوین دی بروینه، لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی، نیمار جونیور، لوکا مودریچ، وینیسیوس جونیور، تیبو کورتوا و سادیو مانه.

نکته جالب این لیست این جا است که خبری از کریستیانو رونالدو در ده بازیکنی که می توانند ستاره های جام جهانی باشند نیست و این رسانه به نوعی کریستیانو رونالدو را در میان ده بازیکن برتر جام جهانی 2022 ندانسته است.

1470