تیم منتخب پیرترین بازیکنان حاضر در جام جهانی 2022 قطر(عکس)

تیم منتخب پیرترین بازیکنان حاضر در جام جهانی 2022 قطر(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر حدود 3 روز دیگر آغاز می شود و بدین ترتیب هیجان در دنیای فوتبال به اوج خودش می رسد و باید دید در این دوره از بازی ها چه اتفاقاتی رقم می خورد و کدام بازیکنان قرار است ستاره های این دوره از بازی ها باشند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکاتی که در این دوره از بازی های جام جهانی مورد توجه است این است که برخی از بازیکن ها سن های بالایی دارند به شکلی که این سری از رقابت های جام جهانی آخرین دوره ای است که تجربه خواهند کرد. این بازیکنان، بازیکنان نام آشنایی هستند که خیلی ها با آن ها با فوتبال آشنا شدند اما اکنون دوره آن ها رو به پایان است و بدین ترتیب این نسل هم قرار است به خاطرات بپیوندد.

کریستیانو رونالدو یکی از نمونه های اصلی این قضیه است. او در حال حاضر 37 ساله است و به نظر می رسد که جام جهانی قطر آخرین تجربه جام جهانی او باشد. رونالدو تمام افتخارات را در دوران حرفه ای خود به دست آورده است اما هنوز در جام جهانی توفیقی نداشته است.

ترکیب پیر ترین بازیکنان حاضر در جام جهانی بدین شرح است: تالاورا، سیلوا، په په، آلوس، ناگاتومو، هاچینسون، مودریچ، مرتنز، روییز، ژیرو، رونالدو.

1470