کارگرجم: یک مدیریت خوب می تواند استقلال را قهرمان کند

کارگرجم: یک مدیریت خوب می تواند استقلال را قهرمان کند


پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال به گفت و گو درباره وضعیت آبی های پایتخت و تیم ملی پیش از جام جهانی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال درباره وضعیت این روزهای استقلال گفت: استقلال اگر مدیریت خوبی داشته باشد می تواند از قهرمانی خود دفاع کند. سال گذشته استقلال با آجورلو مدیریت خوبی داشت و مجیدی هم با تیم خوب کنار آمد تا این تیم قهرمان شود. یک مدیریت خوب می تواند استقلال را برنده کند.

وی در خصوص بازگشت فتح الله زاده به استقلال گفت: فتح الله زاده یک فرد باتجربه است و می تواند این باشگاه را مدیریت و شرایط را سر و سامان دهد. او در این چند دوره ای که مدیرعاملی استقلال را بر عهده داشته، در برطرف کردن مشکلات این تیم تا حدودی موفق عمل کرده.

پیشکسوت استقلال درباره دعوت نشدن محبی به تیم ملی گفت: در این مسائل نظر سرمربی مهم است. یک موقع ما نظرمان نسبت به یک بازیکن خوب است اما مربی او را نمی پسندد. هر مربی معمولا بازیکنانی را انتخاب می کند که سبک بازی آنها با سیستم بازی او همخوانی داشته باشند. بنظر من باید تشخیص مربی در این مسائل درست باشد.

کارگرجم در پایان گفت و گو، درباره بازی های تیم ملی در جام جهانی گفت: تیم ملی همیشه در جام جهانی عملکرد آبرومندانه ای داشته و بیشتر از این هم نمی توانیم از آنها توقع داشته باشیم که از تیم های بزرگی مثل انگلیس و آمریکا بهتر کار کنند. گرچه در فوتبال نتایج از پیش مشخص نیست اما نمی توان گفت که ما حتما نسبت به انگلیس یا آمریکا عملکرد بهتری ارائه خواهیم داد.


۷۷۶۸