تصادف مهاجم بارسلونا با یک موتورسوار

تصادف مهاجم بارسلونا با یک موتورسوار

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی مهاجم بارسلونا  که اخیرا در لیست لوئیز انریکه برای جام جهانی قرار گرفته، روز یکشنبه دچار یک حادثه رانندگی شد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که در شرایط سلامت کامل به سر می برد، با یک موتوار سوار تصادف کرده است. این تصادف در زمانی رخ داده که فاتی قصد پارک کردن خودرویش را داشته است که موتورسوار از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده است.

رادیو کادناسر گزارش داده است که این بازیکن به همراه موتورسوار به بیمارستان رفته تا شرایط سلامتی وی را مورد بررسی قرار بدهد. در حقیقت فاتی قصد دارد که در طول یک هفته آینده با موتورسوار در تماس باشد تا شرایط سلامتی وی را بداند و مطمئن شود که فرد مجروح به صورت کامل ریکاوری کرده است.

آنسو فاتی آخرین اسمی بود که جمعه گذشته توسط لوئیز انریکه در زمان اعلام لیست جام جهانی قطر اعلام شد. سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت:" انتخاب فاتی تا آخرین لحظه یکی از تردیدهای من بود. بیش از بقیه روی او ریسک کردیم. سطح فاتی غیرقابل تردید است اما دورانی مشکل را داشته است و به همین خاطر تا آخرین لحظه در مورد انتخابش تردید داشتیم."

فاتی هر چند که شروع درخشانی در بارسلونا در سالهای اخیر داشته اما مصدومیت باعث شد تا روندش کند شود و در این فصل هم اغلب نیمکت نشین بوده است.

4125