ترکیب احتمالی تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی(عکس)

ترکیب احتمالی تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین به عنوان یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در بازی های جام جهانی 2022 قطر به حساب می آید چرا که لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین به خوبی این تیم را آماده کرده و روی فرم آورده است.

به گزارش فوتبالی، لیست تیم ملی آرژانتین برای رقابت های جام جهانی 2022 قطر در روز های گذشته اعلام شد و این لیست تقریبا مطابق انتظار بود و صرفا یکی دو بازیکن بودند که می توانستند دعوت شوند اما لیونل اسکالونی آن ها را خط زد.

آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی موفق شد در آخرین دوره از رقابت های کوپا آمه ریکا که در سال 2021 میلادی برگزار شد، به قهرمانی برسد. این جامی که مسی به دست آورد اولین جام ملی دوران حرفه ای او بود و به همین دلیل اعتماد ها به اسکالونی در آرژانتین بسیار افزایش یافته است و همه او را به عنوان یک سرمربی موفق و کار بلد قبول دارند.

با توجه به لیستی که لیونل اسکالونی برای رقابت های جام جهانی 2022 دعوت کرده است، اگر بخواهیم یک ترکیب احتمالی برای آرژانتین بچینیم، به چنین تیمی می رسیم: مارتینز، مولینا، رومرو، اوتامندی، آکنیا، پاردس، دی پائول، مک آلیستر، لیونل مسی، آنخل دی ماریا، لوتارو مارتینز.

1470