خرید تابستانی بارسلونا که از عملکردش راضی بوده‌اند

خرید تابستانی بارسلونا که از عملکردش راضی بوده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تابستان گذشته سعی کرد که با فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی، به سراغ جذب بازیکنانی برود که ضعف ها و مشکلاتش را پوشش دهند و در نهایت در خط دفاعی خرید هایی مثل مارکوس آلونسو و هکتور بیرین رفت.

به گزارش فوتبالی، هر چقدر که عملکرد هکتور بیرین در بارسلونا مورد انتقاد بوده و آبی و اناری پوشان او را قبول نداشته اند، این عملکرد برای مارکوس آلونسو روی دیگر سکه بوده است و عملکرد او به شکلی بوده که خود را در دل هواداران آبی و اناری پوشان جا کرده است.

از سوی دیگر سران بارسلونا هم از عملکرد مارکوس آلونسو رضایت داشته اند به طوری که اکنون آن ها به دنبال این هستند تا مذاکرات را برای تمدید قرارداد با آلونسو آغاز کنند.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، بارسا به دنبال این است که تا پیش از پایان فصل قرارداد جدیدی را با مارکوس آلونسو تنظیم کند. آلونسو در تابستان گذشته از چلسی به بارسلونا پیوسته است و قراردادی یک ساله در آن زمان با آبی و اناری ها به امضا رسانده است.

در واقع قرارداد فعلی مارکوس آلونسو با بارسلونا در پایان فصل به اتمام می رسد و به همین دلیل است که سران بارسلونا می خواهند یک قرارداد جدید با مارکوس آلونسو به امضا برسانند.

1471