ذوالمجیدیان: اردوی ترکیه در لیست بردیف تاثیر خواهد داشت

ذوالمجیدیان: اردوی ترکیه در لیست بردیف تاثیر خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست تیم تراکتور می‌گوید اردوی ترکیه در اعلام لیست نقل و انتقالاتی این تیم در نیم فصل تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، علی‌اکبر ذوالمجیدیان در رابطه با اردوی پیش روی تیمش عنوان داشت: حدودا دو هفته تمرینات زیرنظر کادرفنی و آقای بردیف در اردوی ترکیه برگزار خواهد شد و رایزنی‌هایی هم صورت خواهد گرفت تا بازی‌های دوستانه خوبی نیز داشته باشیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی امارات به طور قطعی لغو شده یا نه نیز پاسخ داد: نه هنوز به طور کامل مشخص نیست و باید اردوی ترکیه را شروع کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. بعد از اتمام اردوی ترکیه ببینیم آقای بردیف چه صلاح می‌بینند و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدیر تراکتور راجع به حضور خارجی‌ها و ملی‌پوشان در اردو نیز توضیح داد: خارجی‌ها مرخصی اضافه‌ای ندارند و همه جمعه بعد از ظهر در تمرین حضور خواهند داشت. آقایان اخباری و هاشم‌نژاد هم فعلا در تمرینات تیم‌ملی هستند و انشاالله حضورشان تداوم داشته باشد چرا که باعث خرسندی و افتخار ماست. این را هم اضافه کنم که واقعا حق اخباری است که در جام جهانی حضور داشته باشد. با این‌حال بعد از ۲۲ آبان وضعیت مشخص خواهد شد که ماندنی هستند یا به اردوی ما ملحق خواهند شد.

ذوالمجیدیان در رابطه با اینکه آیا قربان بردیف لیستی به باشگاه داده یا خیر اظهار داشت: به نظرم این مورد در اردوی ترکیه مطرح شود چرا که همه آن‌جا حضور دارند و احتمالا تصمیم‌ بگیرند که در چه پست‌هایی بازیکن نیاز دارند و چه کسانی باید به ما اضافه شوند. همچنین شاید در این رابطه که چه کسانی باید از جمع کنونی جدا شوند نیز تصمیمی گرفته شود.

وی راجع به جذب بازیکن خارجی اضافه کرد: این بحث که از اول فصل وجود دارد. با این حال مسابقات شروع شد و اکثر بازیکنان خوب در تیم‌هایشان شاغل هستند و آقای بردیف دنبال نفری است که گره از کار فوروارد را باز کند و دنبال تصمیم عجولانه نیستیم.

ذوالمجیدیان در رابطه با بحث زیادی که بین تی‌تی‌ها برای تمدید قرارداد ریکاردو آلوز وجود دارد نیز عنوان داشت: آقای آلوز دو سال قرارداد دارند. باشگاه و ما واقفیم که سخت چنین بازیکن خارجی باکیفیتی به دست می‌آید و به دنبال تمدید خواهیم بود.

وی راجع به محل برگزاری بازی‌های تراکتور پس از تعطیلات گفت: ما علاقه‌مندیم بازی‌ها را در یادگار امام برگزار کنیم چرا که بازیکنان در شرایط بازی قرار می‌گیرند و مجموعه بنیان دیزل محل تمرینی تیم ماست. با این حال اگر این اتفاق نیفتاد عواملی است که از دست ما خارج است.

سرپرست سرخ‌پوشان در پایان راجع به اینکه آیا کسب ۱۵ امتیاز از ۱۱ بازی را راضی کننده می‌داند یا خیر نیز گفت: راضی کننده که نیست ولی چون ابتدای کار شناخت کافی از لیگ برتر برای کادرفنی ما وجود نداشت، امتیازات مفتی را در برخی بازی‌ها مثل بازی برابر ذوب‌آهن و هوادار از دست دادیم. چند بازی هم مانند بازی مقابل فولاد، سپاهان و ملوان که اشتباهات داوری واقعا حق تیم ما را ضایع کرده است. این را هم در نظر بگیرید که ما شش بازی خارج از خانه داشته‌ایم و پنج بازی در تبریز بوده‌ایم و بازی‌های خارج از خانه خود را مقابل تیم‌های خوب لیگ برتر برگزار کرده‌ایم که همه این‌ها تاثیرگذار است. با این حال به چهار بازی آینده امیدواریم و تیم شرایط خوبی دارد. از لحاظ گلزنی نیز مشکلی نداشته‌ایم و هر وقت تیم‌ خواسته به گل رسیده که نشان از تاکتیک آقای بردیف دارد.

1997