پیروزی خفیف یوونتوس مقابل تیم ته جدولی

پیروزی خفیف یوونتوس مقابل تیم ته جدولی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و هلاس ورونا به مصاف هم رفتند و بیانکونری ها در این بازی میهمان بودند و در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر یوونتوس خاتمه یافت و شاگردان آلگری موفق شدند هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در حال حاضر 10 امتیاز کمتر از ناپولی صدرنشین دارد و در جایگاه چهارم قرار گرفته است و بعید به نظر می رسد که در این فصل هم بتواند قهرمان رقابت های سری آ ایتالیا شود. یوونتوس به طور کلی دیگر آن قدرت سابق را در سری آ ندارد که بتوان از همان ابتدا گفت قرار است قهرمان شود و هیچ تیمی نمی تواند با او رقابت کند.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در این بازی خارج از خانه با گل دقیقه 60 مویس کین روی پاس آدریان رابیو به گل رسیدند. هلاس ورونا در حال حاضر در رده بیستم جدول قرار دارد و در واقع یوونتوس تیم آخر جدول سری آ را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد. در دقایق پایانی این بازی هم الکس ساندرو با کارت قرمز داور روبرو شد.

یوونتوس در بازی بعدی خود به مصاف لاتزیو خواهد رفت و این بازی روز یکشنبه 22 آبان برگزار می شود. پس از آن تعطیلات باشگاهی در سری آ به خاطر جام جهانی آغاز می شود.

فیلم تک گل یوونتوس به هلاس ورونا

1470