تشکر کاپیتان آژاکس از افرادی که او را کندذهن می‌دانند!

تشکر کاپیتان آژاکس از افرادی که او را کندذهن می‌دانند!

پایگاه خبری فوتبالی - آژاکس امروز در یک دوئل حساس در لیگ هلند به مصاف آیندهوون خواهد رفت که دو تیم بالای جدول جنگ بزرگی را در مسیر قهرمانی با هم دارند.

به گزارش فوتبالی، آژاکس با یک امتیاز بیشتر از آیندهوون صدرنشین است و به نظر می رسد که حساسیت این بازی از هر زمان دیگری بیشتر باشد. حذف شدن آژاکس از لیگ قهرمانان اروپای امسال باعث شده تا تیم هلندی با انتقادهایی مواجه شود. آنها در مرحله گروهی فقط شش امتیاز کسب کردند تا ناپولی و لیورپول بالاتر از آنها صعود کنند. در تابستان گذشته بسیاری از ستارگان آژاکس همچون لیساندرو، تالیافیکو، مزراوی، گراونبرخ، آنتونی و حتی تن هاگ جدا شدند. اوورمارس مدیر ورزشی این تیم نیز به خاطر مسائل اخلاقی برکنار شد.

حالا انتقادها به باشگاه آژاکس شدت گرفته است. این تیم اقتدار سالهای اخیر در لیگ هلند را ندارد و از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته است. اشنایدر و فن در فارت برخی از بازیکنان اسبق آژاکس از این تیم انتقاد کرده اند. تادیچ کاپیتان صرب و 33 ساله آژاکس یکی از بازیکنانی است که مورد انتقاد است و فشار زیادی را تحمل می کند. تادیچ بهترین فصل خود را نداشته و بازی امروز فرصت خوبی است تا احیا شود.

تادیچ در پاسخ به انتقادها از خودش گفت:"وقتی بد بازی می کنی، می گویند که بیش از حد پیر شده ای. وقتی توپ را خوب لمس می کنی، می گویند که مثل شراب خوب هستی. می توانند هر چه که دلشان می خواهد را بگویند. اما سعی می کنم که خودم باشم، مسئولیت پذیر باشم و باعث شوم تا باشگاه بهتر شود. هر روز برای آن تلاش می کنم. اگر برخی فکر می کنند که کندذهن هستم هم به آنها تبریک می گویم و تشکر می کنم. خیلی ممنون."

تادیچ در پنج سال اخیر با تمام وجود در خدمت آژاکس بوده است اما امسال پست او تغییر کرده و نتوانسته موفقیت قبلی را تکرار کند.

4125